photoblogger

Alla inlägg under december 2013

Av Wilma - 7 december 2013 23:35

  I förrgår så fick jag ett elakt svar på ask... Jag frågade om vad hen tyckte om mig och fick alltså ett elakt svar. Jag är inte suuuuper ledsen men det gör ont att få höra de från nån som faktiskt var den enda man kunde lita på förut... Men nu har jag lärt mig. Tack vare mina underbara vänner att alla här ute förtjänar bättre än så. Man ska f*n inte tro att man är dålig på ett enda sätt. Men en sak ska man veta. Människor stannar inte i ditt liv för alltid. Nejnej. Jag har haft turen att ha samma vänner i flera år men alla vet att vänskapen inte håller för evigt. Därför tänker jag ta vara på den nu och släppa taget om folk som inte beter sig okej mot mig. Jag älskar alla mina vänner. Å de finns inga andra personer i hela universum som har fått mig att må bra idag. Detta visar vilka människor man verkligen kan lita på. Jag har killkompisar och tjejkompisar som ställer upp för mig hela jävla tiden. Även fast jag är helt sjuk å får humörsvängningar heeeela tiden så stannar ni kvar. Om ni bara visste hur mycket det betyder... Jag älskar er allihopa. Å TACK MINA UNDERBARA VÄNNER. TACK FÖR AAAAAALLLLLLTTTT. OCH FÖRLÅT FÖR DET JAG GJORT FEL. NÄR JAG VARIT ELAK OSV. FÖRLÅT!!!! Ett extra förlåt till Frida för att jag glömde lägga upp en bild på henne. <3

Presentation


Hej peeps!
Jag är född 2001 och ja...
Jag gillar att ta kort
Äger en Canon D1100 och vet du inte vad det är så Googla.
xx Wilma
:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards