photoblogger

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Topplistan

Av Wilma - 21 november 2013 21:00

Tjoooooop!


Idag kör jag på topplista över mina absoluta favoriter från vs sortiment! Lets go. För att beställa dessa produkter så går du endast in på www.nordicfeel.se och klickar på rutan där det finns vs produkter. Ja.. om du inte är blind så lovar jag att du ser det!! Alla är body mists


1. Midnight Dare 

2. Pure Seduction 

3. Love Spell 

4. Mango Temptation

5. Secret Crush

6. Secret Craving

7. Strawberries & Champagne



Det var mina favoriter från Victoria´s Secret!!!




Nu kommer topplistan för Parfymer!!! 


1. OUR MOMENT OFC
2. Loverdose

3. Honey

4. Candy

5. Heiress



Och här är min önskelista utan ordning ;)


Midnight Dare

Pengar

our moment

Honey

Love spell

Girlfriend

bed head party girl

No tangle brush



NU HÖRS VI IMORN IGEN. GODNATT!!!!!!


  


xx Wilma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 24 februari 2014 16:50

Hej!   Jag har bytt bloggportal till Nattstad. Fortsätt läsa min blogg HÄR istället.       Puss på er finingar :* ...

Av Wilma - 30 januari 2014 20:15

Hej allihopa! Såhär är det, jag överdriver inget nu för att överdriva om sjukhus besök eller sjukdomar är fegt. Bara så att ni vet.    I torsdags förra veckan (23 jan.) så blev mitt högra långfinger precis vitt. Alltså lik blekt. Alla andra fin...

Av Wilma - 12 januari 2014 23:45

Den här veckan har jag faktiskt lärt mig att alla människor är lite ytliga. Jag också såklart. Åh för er som hade tänkt googla betydelsen på ytlighet har ni den HÄR Haha... Nej men är man ytlig så går man efter utseende om man ska bli tillsammans ell...

:)

Av Wilma - 11 januari 2014 14:30

Helu! ÄNTLIGEN har min dator kommit hem!! Jag är sååååå lycklig!!! Den är awesome! Vilken dator (ungefär) det är ser du HÄR!!!    Har kollat på 3 avsnitt (av 112) på gossipgirl!!! Den serien är underbar. Jag avgudar den. KOLLA PÅ DEN NU!!! Jag ...

Av Wilma - 7 december 2013 23:35

  I förrgår så fick jag ett elakt svar på ask... Jag frågade om vad hen tyckte om mig och fick alltså ett elakt svar. Jag är inte suuuuper ledsen men det gör ont att få höra de från nån som faktiskt var den enda man kunde lita på förut... Men nu har...

Presentation


Hej peeps!
Jag är född 2001 och ja...
Jag gillar att ta kort
Äger en Canon D1100 och vet du inte vad det är så Googla.
xx Wilma
:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards