photoblogger

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Frågestund!

Av Wilma - 19 september 2013 16:08

Favoritmat?/hatmat


favvo: Morfars rotmos och fajitas! hat: Gröt och stuvade makaroner!


Bäst i klassen?


Asså jag vet inte riktigt vad du menar med detta men stämningen i klassen tar jag det som. Jo de som är bäst är väl att de flesta går att lita på när det väl gäller.


Vad tycker du om din klass?


Vi är inte särsklit tajta i min klass vilket är en av anledningarna tll att jag vill att vi ska splittras. Och de finns personer man inte kan lita på + att jag inte har så många vänner där... (längtar till park!)


Är du hemligt förälskad i någon?


Asså nä. Inte direkt.


Tycker du om The Fooo?

 


Nepp inte ett dugg...


Vad tycker du om mig?/ Matilda

 


Jag tycker du är riktigt snäll men jag känner dig inte så jätte väl så jag skulle jätte gärna vilja lära känna dig bättre och absolut umgås mer!


Dina vänner?


Typ Nora, Moa, Annie, Matilda, Amanda, JoJo och många fler.


Har du husdjur?

 


Japp. En kanin i bur. 3 kaniner utomhus i det fria (tama) och 3 katter. typ 2 fiskar också...


Är du kär?


Haha jag känner ingen kille så väl än vad jag känner Benjamin. Men han är typ min bästa killkompis så nä jag är inte kär i nån.


Vad tycker du om mig?/ Amanda

 


Du är en söt tjej som är väldigt snäll. jag skulle vilja lära känna dig bättre!


Favoritchoklad?

 


Mjölkchoklad och min lilla "drog"   Marabou Jordgubb!!!!!!







De va några frågor. Jag fick inte in så många så kommer det fler frågor så skriver jag ett till inlägg. Passa på att fråga så mycket som möjligt nu när ni har chansen! 


xx W           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 24 februari 2014 16:50

Hej!   Jag har bytt bloggportal till Nattstad. Fortsätt läsa min blogg HÄR istället.       Puss på er finingar :* ...

Av Wilma - 30 januari 2014 20:15

Hej allihopa! Såhär är det, jag överdriver inget nu för att överdriva om sjukhus besök eller sjukdomar är fegt. Bara så att ni vet.    I torsdags förra veckan (23 jan.) så blev mitt högra långfinger precis vitt. Alltså lik blekt. Alla andra fin...

Av Wilma - 12 januari 2014 23:45

Den här veckan har jag faktiskt lärt mig att alla människor är lite ytliga. Jag också såklart. Åh för er som hade tänkt googla betydelsen på ytlighet har ni den HÄR Haha... Nej men är man ytlig så går man efter utseende om man ska bli tillsammans ell...

:)

Av Wilma - 11 januari 2014 14:30

Helu! ÄNTLIGEN har min dator kommit hem!! Jag är sååååå lycklig!!! Den är awesome! Vilken dator (ungefär) det är ser du HÄR!!!    Har kollat på 3 avsnitt (av 112) på gossipgirl!!! Den serien är underbar. Jag avgudar den. KOLLA PÅ DEN NU!!! Jag ...

Av Wilma - 7 december 2013 23:35

  I förrgår så fick jag ett elakt svar på ask... Jag frågade om vad hen tyckte om mig och fick alltså ett elakt svar. Jag är inte suuuuper ledsen men det gör ont att få höra de från nån som faktiskt var den enda man kunde lita på förut... Men nu har...

Presentation


Hej peeps!
Jag är född 2001 och ja...
Jag gillar att ta kort
Äger en Canon D1100 och vet du inte vad det är så Googla.
xx Wilma
:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards