photoblogger

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Heeeeeej

Av Wilma - 17 november 2013 19:15

Hej bloggen. 

Nu är jag tillbaka igen och ska försöka hålla er uppdaterade. Jag ska börja i ena änden tror jag... å berätta om vad som hände på discot och sen avslutar jag med vad som händer (eventuellt) vecka 7 nästa år! :)


Jo discot gick bättre än väntat. Alla barnen hade skitkul vilket var det viktigaste. Vi fick ihop några 1000 till klassen iaf. Så jag är nöjd. Sen sov jag över med min fina vän Amanda (<3). Vi hade jätte kul. Skämdes lite över att jag inte va vaken å åt frukost med henne... Hon skulle hem kl. 8 på morgonen efter å jag va rätt seg kan man säga... aja.. Men sen blev det höstlov och jag var hos pappa. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde då.. men jag kommer ihåg att jag åkte till mina kusiner och mormor å morfar o sov där fredag till lördag - söndag. Vi hade superkul. Sen så blev det skola igen och våran fröken hade hittat nån panttävling. ja ni läste rätt. Den som pantar mest vinner... Ah men de blir nog bra. Om vi vinner skiten så får vi en klassresa för upp till 20000 kr. Så de blir nog okej. Men ja... sen förra veckan så hade vi två prov då jag fick C på idrottsprovet och på religionen fick jag D - muntligt och C - skriftligt. Så jag är rätt nöjd faktiskt. Sen har jag inte så mycket mer att berätta om den veckan så ja..  

Igår åkte jag hem till JoJo och sov över där. Det hände en liten "incident" med toaletten men det tar vi en annan gång... Jag Lovisa (hennes syrra) och JoJo var ensamma hemma så det var fest till klockan kvart över två då jag typ dog. "Imorse" vaknade vi halv ett och var helt utslagna... Så ingen frukost för mig... jag är så sjukt seg när jag vaknar sent så jag äter inget. Sen gick vi ned till deras lada/hage som jag inte ens visste att dem ägde men ja hade lite fel... och där tog vi lite kort. Sen skjutsade dem hem mig och jag va hemma i typ 20 minuter innan jag drog bort till sporthallen och hade kul med mina zwagz. Sen så vid 17 åkte jag hem och åt fish and chips. och nu sitter jag å bloggar. Sen e de dedär med vad som KOMMER hända. På tisdag så följer mamma med till skolan och så ska jag visa henne all skit som pågår i våran klass. Jo den 29-30 november drar jag till Malmö till min bästa vän sen jag föddes. Och tillbringar en helg med dem

Aja nu måste jag sluta. Hörs om ett dag. 


xx Wilma







Btw den här kan nån gärna få ge mig<3 119 kr från http://www.nordicfeel.se/search/category/kategori.kampanjer.victoria-s-secret-body-mists 


  







Ps. Kram till min underbara vän Frida bara för att hon är bäst och en sjukt bra vän....<3  

 
 
Ingen bild

Frida

8 december 2013 10:12

<33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 24 februari 2014 16:50

Hej!   Jag har bytt bloggportal till Nattstad. Fortsätt läsa min blogg HÄR istället.       Puss på er finingar :* ...

Av Wilma - 30 januari 2014 20:15

Hej allihopa! Såhär är det, jag överdriver inget nu för att överdriva om sjukhus besök eller sjukdomar är fegt. Bara så att ni vet.    I torsdags förra veckan (23 jan.) så blev mitt högra långfinger precis vitt. Alltså lik blekt. Alla andra fin...

Av Wilma - 12 januari 2014 23:45

Den här veckan har jag faktiskt lärt mig att alla människor är lite ytliga. Jag också såklart. Åh för er som hade tänkt googla betydelsen på ytlighet har ni den HÄR Haha... Nej men är man ytlig så går man efter utseende om man ska bli tillsammans ell...

:)

Av Wilma - 11 januari 2014 14:30

Helu! ÄNTLIGEN har min dator kommit hem!! Jag är sååååå lycklig!!! Den är awesome! Vilken dator (ungefär) det är ser du HÄR!!!    Har kollat på 3 avsnitt (av 112) på gossipgirl!!! Den serien är underbar. Jag avgudar den. KOLLA PÅ DEN NU!!! Jag ...

Av Wilma - 7 december 2013 23:35

  I förrgår så fick jag ett elakt svar på ask... Jag frågade om vad hen tyckte om mig och fick alltså ett elakt svar. Jag är inte suuuuper ledsen men det gör ont att få höra de från nån som faktiskt var den enda man kunde lita på förut... Men nu har...

Presentation


Hej peeps!
Jag är född 2001 och ja...
Jag gillar att ta kort
Äger en Canon D1100 och vet du inte vad det är så Googla.
xx Wilma
:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards